[Square] Traveller book

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Sobota Leden 16 10:23:06 CET 2010

Miroslava Opálková wrote:
> Ahoj,
> chtěla bych se zeptat, jak je to s přívěskem za akce zapsané do
> Traveller's booku.
>
> Dík
> Mirka

     Ahoj, Mirko i vy ostatni, kdo jste se k napadu s Traveler's bookem
pridali.

   Vim, ze jsem drzel bobrika mlceni docela dlouho, ale nechtel jsem
riskovat, ze vas budu krmit prazdnymi sliby (zkomplikovalo se mi shaneni
materialu na privesky). V tomto okamziku uz mam ale vse potrebne, a tak
vas mohu potesit: privesky budou.

   Na kazdem bude jmeno majitele a pocet navstivenych akci. Z toho
vyplyva, proc je nemuzu mit hotove: potrebuji, abyste mi poslali tyto
udaje. Potom se domluvime, jak vam je predam. Postou je posilat nechci,
uprednostnim setkani na nejake akci.

   Udaje, prosim, poslete na mou osobni e-mailovou adresu
(petr na dostavnik.com). Radeji je neposilejte pres konferenci (myslim, ze
mnozi ctenari konference by nejasali, kdyby se jim mnozily maily s tim,
kolik ma kdo akci), takze nepouzivejte tlacitko Odpovedet, ale napiste
mi, prosim, novy mail.

   Dekuji za pozornost.