[Square] Traveller book

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Leden 18 14:34:59 CET 2010

Martin Podlaha wrote:
> Mily Petre,
> tobe se nikdy nestal onen trapny omyl, ze jsi si nevsiml odkud mail
> prisel? No mne tedy ano. K tomu trapna shoda jmen... a ackoliv jsem moc
> nechapal, proc se mne na to dotycna pta, odpovedel jsem jak nejlepe jsem
> mohl (to jest moc o tom nevim, myslim si jak to je, ptej se tam a tam).

    1) Priznavam, ze si nevybavuji, ze bych si precetl v predmetu zpravy
slovo SQUARE, v jeji paticce text "Square mailing list" a nenapadlo me,
ze prisla z konference. Ale stat se to muze... I kdyz mezi odeslanim
tveho a meho mailu uplynulo vic nez dvanact hodin, dost casu na napsani
"jeee, sorry, to byl omyl". Myslim, ze v takovem pripade bych reagoval
mnohem mene napruzene - errare humanum est. Takto to pusobilo dojmem umyslu.

    2) Nicmene to nevysvetluje obsah. Pokud bys napsal "ja o tom nic
nevim, ale pokud je to ta vec od PD, zeptej se jeho", bral bych to (ve
spojitosti s bodem 1) jako zcela korektni odpoved. Odpoved "Pokud je za
tim PD, tak asi nic takoveho neni", porad chapu trochu dost jinak.
Nastesti jsi odpovedel do konference, a ja tak mohl uvest veci na pravou
miru.

    Tve "tak se uklidni" je taky docela zajimavy zpusob vyjadreni
politovani a omluvy za vlastni chybu.

    Ale to asi opravdu nema smysl resit. Uz se stalo a zmenit se to neda.

    Pro zajemce prikladam obrazek licove a rubove strany Traveller's
privesku za rok 2009, at nam tu probehne taky neco pozitivniho. A
pripominam, ze zajemci mi mohou psat (prosim, piste na OSOBNI adresu, ne
do konference), jake jmeno a cislo na svem privesku ocekavaji.
    Pokud vse vyjde, pak by se prvni z vas mohli s novym priveskem
potkat jiz tento vikend na PAC v Dolnich Brezanech, v opacnem pripade se
potkame pravdepodobne az na RD nalejvarne v Jirikovicich.

    Mejte se pekne.