[Square] Traveller book

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pondělí Leden 18 00:31:04 CET 2010

Mily Petre,
tobe se nikdy nestal onen trapny omyl, ze jsi si nevsiml odkud mail prisel?
No mne tedy ano. K tomu trapna shoda jmen... a ackoliv jsem moc nechapal,
proc se mne na to dotycna pta, odpovedel jsem jak nejlepe jsem mohl (to jest
moc o tom nevim, myslim si jak to je, ptej se tam a tam). To ze se jedna o
mail konferencni a ne soukromy jsem si holt vsiml az po odeslani. No nic, ja
mel spatnej den patnactyho ledna, ty zas sestnactyho, to se stava. Tak se
uklidni. ;-)

Jinak ano, o tom ze to ted jde zase pres konferenci vim, to ze to sem moc
nepatri taky vim... ale co se blbe zacalo, at se take vysvetli.

Bud zdrav,
Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz

   Dovolim si tento mail prelozit tak, jak jsem ho pochopil ja. Pavouk
nam zde pise:
1) Nemam poneti, o cem je rec, a citim potrebu na to vsechny upozornit.
2) Nevim, jestli Petr Dusek nejake singliky pripravil, ale pro jistotu
vyjadrim presvedceni, ze nikoli. Kopnout si do nej je prece tak snadne.
3) Pokud nevis, jak to Petr Dusek zamysli a realizuje, zeptej se CSCTA,
ktera to nevi a ani vedet nemuze. Duvod tohoto konani - CSCTA by mela
byt neco mezi Dedem Vsevedem a univerzalnim vinikem. Bude minimalne za
blbce, kdyz se ukaze, ze neni ani jedno.
4) Ze me zmatene zvasty mohou nekoho uvest v omyl, a celou myslenku tak
poskodit? No a co, moje akce to neni.

   Priznavam se, ze me Pavoukuv mail dost nadzvedl ze zidle. Citim v nem
z Pavoukovy strany pokus o urazku a shozeni me akce. Akce, kterou jsem
si vymyslel a i pres skarohlidske hlasy dovedl k realizaci. A kdyz se
ukazuje, ze se muze chytnout, je potreba zpochybnit ji. Tento pristup mi
vadi. Cim jsem si ho zaslouzil?

   Dekuji vsem, kdo se te akce zucastnili, a kdo se ji zucastni i v
letosnim roce (a snad i v letech dalsich). Odpovedeli jste za me tem,
kdo mi pred rokem rikali, ze je to zbytecne, protoze o to nikdo nebude
mit zajem. Potvrdili jste, ze jsme schopni jeste porad se pripojit k
blbustce, ktera neprinasi primy prospech. Ze mate zajem o neco vic nez
jen o tu cast naseho tancovani mezi "Set your square" a "Thank you".
Dekuji vam.
   Tem, kdo se na Traveller's book podivali a rekli, ze uvidi, jestli to
prezije aspon par tydnu, jsme spolecne vzkazali, ze ano. Ze ma smysl se
pripojit aspon v dalsim roce. V roce, ktery prave zacal. Dekuji vam za to.
   Vy, kdo jste mi dokazali rict slova jako "Dobry napad, diky", jste
pro uspech udelali mnohem vic nez ja - kdybych se vracel z akci a
nevedel, jestli to ma aspon nejakou odezvu, asi bych se na to vykaslal.
Dekuji vam. A tem nekolika, kdo Traveller's booky podporili i verejne,
chci podekovat jeste vic. Dekuju, dekuju, dekuju.

   Verim, ze se vsichni v dohledne dobe shledame se svymi Traveller
privesky, a skarohlidum a posmevackum tak dame na jejich kecy jasnou
odpoved.

   Zdravi