[Square] Podívejte se na můj profil na Facebooku

Barbora Vollmer invite+kr4mysswnxyr na facebookmail.com
Středa Červen 2 22:19:49 CEST 2010

Milý/Milá Konference,

Vytvořil(a) jsem si Facebooku profil, kde mohu zveřejňovat svoje fotky, videa a události, a abyste si je mohli prohlížet i vy, chci si vás přidat mezi své přátele. Nejprve ale musíte začít Facebook sami používat. A jakmile se přidáte, můžete si také vytvořit vlastní profil.

Díky,
Barbora

Chcete-li se zaregistrovat na Facebook, klikněte na tento odkaz:
http://www.facebook.com/p.php?i=100001160649097&k=Z6E3Y6V4UXZN6KCJPB63QUPUUSBJ324NUWGTFC3NSZ&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=square%40square.cz&c=a0eba302dbc0f8822261d74b6ad259b4.Uživatel Barbora Vollmer vás, square na square.cz, pozval(a) na Facebook. Pokud si v budoucnu nepřejete dostávat od Facebooku tento typ e-mailů, kliknutím na níže uvedený odkaz jejich odběr zrušte.
http://www.facebook.com/o.php?k=177621&u=100001166619362&mid=270ba13G5af3560372e2G0G8
Kanceláře organizace Facebook se nacházejí zde: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.