[Square] [Akce] RD graduace přípravek klubů Simple Diamond a Grasshoppers - tuto sobotu

Milan Hulej milan_mobile na hotmail.com
Čtvrtek Červen 3 21:20:39 CEST 2010

Nazdar Pavle,

tak rádby som skočil pozrieť do vášho roundového klubu, ale tento víkend mi to nevychádza..

Milan

Mil

Date: Thu, 3 Jun 2010 16:44:08 +0200
From: p.hosenseidl na optimalcompany.com
To: akce na square.cz
Subject: [Akce] RD graduace přípravek klubů Simple Diamond a Grasshoppers - tuto sobotu

Zdravim vsechny RD tanecniky a zvuje na tuto sobotu na graduaci letosnich pripravek klubu Simple Diamonds a Grasshoppers.  Graduace bude od v sobotu 5.6. od 14:00 do cca 20:00 v tancirne Nebe na zemi, Jesenicka 11, Praha 10.  Vice viz www.grasshoppers.cz
S sebou tanecni obleceni a tanecni obuv  (Graduace je slavnostni akce, takze radeji panove kosile a kalhoty, damy sukne), kdo chce prinest neco na zub ci na zapiti (i kdyz drobne obcerstveni je zajisteno). K dispozici je jak tancirna, tak prilehla zahrada s pozezenim, kde je mozno i vypustit deti.  Tanecni uroven se bude pohybovat na urovni phase III a lehci IV.

Hop, Body, Banji a Matyas

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5169 (20100603) __________
http://www.eset.cz

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.