[Square] Ach ty terminy

Středa Březen 10 18:34:13 CET 2010

Ahoj, na jedne strane si musim priznat, ze jelikoz jsem dostala do ruky asi
rok dopredu papirovy letacek na spesl v Ziline, ze jsem si uprimne nevsimla,
ze akce nebyla tez v kalendari. Asi kdybych si to byla vsimla, pripomnela
bych nekoho, aby se to upravilo.

Na strane druhe me take frustruje zlozvyk spousty organizatoru dat vedet o
akci az je to uz "aktualni". Do te doby se casto stava, ze uz mam jine
plany. Nelze nez se pridat k vyzve, dejte vsichni prosim vsechny akce,
akcicky i pidiakcicky do kalendare! Jessica