[Square] Ach ty terminy

Ing. Marián Pecko marian.pecko na gmail.com
Středa Březen 10 21:42:56 CET 2010

Zdravim.

Sice uz nie som clenom Country Bety, ale neda mi nereagovat na tieto vase
prispevky, kedze prvotna propagacia bola este za mojho posobenia v klube,
ked som bol jeho veducim. Spring Square Special bol v kalendari uz v dobe
kedy sa rozdavali flyere, co po prvykrat bolo na Convencii v Prahe.

Nemam rad ludi, ktori tu do mailov davaju nepodlozene informacie len pre to,
ze si to nevsimli, prip. ze chcu byt zaujimavi.

Kedze na PACky nechodim, tak si teraz nepamatam meno osoby, ktora
organizovala tuto PACku, ale ta osoba si bude urcite pamatat, ze sme tento
problem s terminom nasich akcii na Convencii spolu riesili a zial nepodarilo
sa nam dojst ku kompromisu. Tak sme to nechali otvorene, ze dve akcie v
jeden vikend s tym, ze kazdy ma moznost volby (a ratali sme s tym ze dojde
menej ludi).

A len tak pomimo - ako je pre Miloslava nezaujimava akcia v Ziline, tak su
pre mna nezaujimave akcie v Prahe. No velmi dobre vztahy si radi udrziavame
s Moravakmi (dufam, ze som vas dobre zaradil Brnaci, Ostravaci, Olomouc,
Valmez a pod.), ktori su tu za rohom a radi navstivia akciu v Ziline ako aj
my ich.

S pozdravom

Majo Pecko