[Square] (no subject)

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Neděle Květen 2 19:31:25 CEST 2010

Lucie Libovicka wrote:
> Ahoj,
>
> pro legraci posilam odkaz (Objevila ma dcera), jak square dance
> predvadeli v poradu Australie ma talent, je to po treti minute (3.20)
> odkazu. Velkou diru do sveta neudelali a jestli jsem rozumela na
> zacatku dobre, porotce se zeptal, jestli tam neni nekdo z donuceni...

   Ano, hned jak rekli, ze budou tancovat Square, padla otazka, jestli
je tam nekdo proti sve vuli. Mam takovy divny pocit, ze tim bylo o
jejich osudu rozhodnuto jeste pred tim, nez zacali. To, ze prvni NE
dostali po 15 vterinach, a dalsi v odstupu 3 a 7 vterin, me v tom jen
utvrzuje.

   Na druhou stranu, ja bych je hnal jeste rychleji - za to, ze
nezvladli ani prvni figuru (Grand Square). Predpokladam ale, ze toho si
pani porotci, zaujati vlastnim taneckem, vsimnout neracili...

   Nusim jim ale priznat, ze u toho vypadali o hodne lip, nez nasi
tanecnici. Meli to pripravene, nacvicene - sli do rytmu, stali
narovnani, technika provadeni byla u vsech paru taky stejna (docela pekna).

   Proste - porotcum se nelibi Square dance jako takovy. A to je i ma
odpoved Alnagonovi. Dopadlo by to naprosto stejne. Mozna zaslouzeneji.