[Square] (no subject)

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 3 01:11:07 CEST 2010

Pred casem u nas byl parkrat jeden tanecnik z Danska. Toho zajimaly
lokalni zvyky, tedy to, co je u nas a neni jinde.
treba takovy podani ruky misto do-si-do nebo tleskani pri pass the
ocean. Zaujalo ho i to, jak se u nas zacina circle - face partner...
treba je jejich zvyk takovyto grand square. A mozna porotci ani nevedeli
co to je.

Nicmene zaujala mne myslenka tady v diskusi i jinde mezi squareari- neni
to pekny tak to nikde neukazeme.
Mozna kdyby tehdy v Calgary to taky netancovali, dnes by ani tato
konference neexistovala...

Podle mne i ze square by slo udelat divacky zajimavy show. A pokud by
byl i prostor vysvetlit, co to vlastne je, treba bychom se nekomu
zalibili a prisel by i kdybychom po 20 vterinach dostali 3 krizky. Ale
nepouzivat Grand square, ten na 32 dob u nas ctverylka nezvladne :))

Trochu mi to pripada se squarem podobny jako se Sladkem ( Brnenskym ) a
jeho republikany. Dokud byl vsude videt, plnil namesti, byl v TV, mel
mraky volicu a protlacil se do parlamentu. Ted odhaduji pod procento...

Jak rekl klasik, kdo nic nedela, nic nepokazi.

Cauky Pyro