[Square] (no subject)

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Pondělí Květen 3 10:43:05 CEST 2010

>V predmetu Psychologie hudby nas ucili, ze cloveku se libi to, cemu je
>vystavovano opakovane. Tim vic a casteji neco slysi nebo vidi, tim vic se mu
>to libi, protoze se zvykne. Tento princip se pouziva v reklame. I kdyz se
>vam reklama nelibi, vyrobek vam zustane v pameti. Az uvidite vyrobek v
>obchode, uz si nepamatujete, ze se vam reklama nelibila, jen vite, ze
>vyrobek je vam znamy a koupite ho.

S prominutím, ale je to pěkný nesmysl.
A nebo jsem divný  :-)
Ducducárny, alias rozsypané železo, se mi nelíbily před dvaceti lety, a nelíbí dodnes. Škoda Fabia se mi nelíbila už od začátku, a nelíbí dodnes. Stejně jako Škoda Favorit, jen to trvá delší dobu. S jinými výrobky je to úplně to samé. Například jsem viděl už mnohokrát reklamu na Barbie - panenku od Matela, a taky jsem si ji nekoupil, i když jsem ji v krámě viděl už mnohokrát   :-)
Dobrá - tak jsem strašně mockrát viděl reklamu na jogurt Activii, v krámě je vidím téměř každý den, a stále si ji nekupuji.  :-)

>Podle zmineneho principu psychologie tedy, bychom meli ukazat square dance
>co nejvice. Jessica

S tím souhlasím, ale jen z toho důvodu, že by SD měl být vidět a znám, aby o tom bylo alespoň nějaké ponětí.
Při ukázce to buď někoho zaujme, a nechá se přemluvit že to zkusí, a možná se mu to bude líbit, a nebo ho to nezaujme, a bude to akceptovat, že to existuje (například můj bratr).

Přeji pěkný den
Benitto