[Square] (no subject)

Pondělí Květen 3 09:37:38 CEST 2010

V predmetu Psychologie hudby nas ucili, ze cloveku se libi to, cemu je
vystavovano opakovane. Tim vic a casteji neco slysi nebo vidi, tim vic se mu
to libi, protoze se zvykne. Tento princip se pouziva v reklame. I kdyz se
vam reklama nelibi, vyrobek vam zustane v pameti. Az uvidite vyrobek v
obchode, uz si nepamatujete, ze se vam reklama nelibila, jen vite, ze
vyrobek je vam znamy a koupite ho.

Dalsi vyzkumy potvrdili, ze ve vytvarne (vizualni) umeni se libi to, co je
cloveku zname, vetsina lide maji radi jasne veci snadno pochopitelnych.

U fotomodelek je proto oblibene mit pravidelne rysy...

Podle zmineneho principu psychologie tedy, bychom meli ukazat square dance
co nejvice. Jessica