[Square] (no subject)

Lucie Libovicka LLibovicka na seznam.cz
Pondělí Květen 3 11:56:45 CEST 2010


Ja si myslim, ze square pro divaky neni. 
Kdyz si prohlednou nadychane barevne sukne, uvidi jen Brownuv pohyb. 
Square je pro toho, kdo je uvnitr, vim to z vlastni zkusenosti. Jak dlouho jsem odolavala a nic mi to nereklo, pak jsem jednou stala uvnitr a bylo hotovo.
Lucie

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Jan Beran <alnagon na isdata.cz>
> Předmět: Re: [Square] (no subject)
> Datum: 03.5.2010 11:41:38
> ----------------------------------------
> To je nás těch výjimek víc :-)
> 
> Já vždycky přemýšlím, jak by se ten square měl předvádět, aby diváci opravdu
> pochopili, o co tu vlastně jde. Napadá mne taková zhůvěřilost, že kamera snímá
> čtverylku zvrchu a diváci radí callerovi, jaký obrazec by tam ti šašci měli
> vytvořit, načež je caller pokudmožno co nejkomplikovanější kombinací povelů,
> nebo naopak jedním povelem, do té formace dovede. :-) Anebo divákům vtipně
> vysvětlí, že to nejde.
> 
>                  Alnagon
> ________________________________________
> Odesílatel: square-bounces na square.cz [square-bounces na square.cz] za uživatele
> Jessica Jayne Maertin [yentajjm na gmail.com]
> Odesláno: 3. května 2010 10:58
> Komu: Konference o Square Dance
> Předmět: Re: [Square] (no subject)
> 
> Mily Benitto, ja take nepodleham vlivu reklam, ale to jsme vyjimky :-) Jessica
> 
> 2010/5/3 Michal Beneš <benitto na centrum.cz<mailto:benitto na centrum.cz>>
> 
> >
> >V predmetu Psychologie hudby nas ucili, ze cloveku se libi to, cemu je
> >vystavovano opakovane. Tim vic a casteji neco slysi nebo vidi, tim vic se mu
> >to libi, protoze se zvykne. Tento princip se pouziva v reklame. I kdyz se
> >vam reklama nelibi, vyrobek vam zustane v pameti. Az uvidite vyrobek v
> >obchode, uz si nepamatujete, ze se vam reklama nelibila, jen vite, ze
> >vyrobek je vam znamy a koupite ho.
> >
> 
> S prominutím, ale je to pěkný nesmysl.
> A nebo jsem divný  :-)
> Ducducárny, alias rozsypané železo, se mi nelíbily před dvaceti lety, a nelíbí
> dodnes. Škoda Fabia se mi nelíbila už od začátku, a nelíbí dodnes. Stejně jako
> Škoda Favorit, jen to trvá delší dobu. S jinými výrobky je to úplně to samé.
> Například jsem viděl už mnohokrát reklamu na Barbie - panenku od Matela, a taky
> jsem si ji nekoupil, i když jsem ji v krámě viděl už mnohokrát   :-)
> Dobrá - tak jsem strašně mockrát viděl reklamu na jogurt Activii, v krámě je
> vidím téměř každý den, a stále si ji nekupuji.  :-)
> 
> 
> >
> >Podle zmineneho principu psychologie tedy, bychom meli ukazat square dance
> >co nejvice. Jessica
> >
> S tím souhlasím, ale jen z toho důvodu, že by SD měl být vidět a znám, aby o tom
> bylo alespoň nějaké ponětí.
> Při ukázce to buď někoho zaujme, a nechá se přemluvit že to zkusí, a možná se mu
> to bude líbit, a nebo ho to nezaujme, a bude to akceptovat, že to existuje
> (například můj bratr).
> 
> Přeji pěkný den
> Benitto
> _______________________________________________
> Square mailing list
> Square na square.cz<mailto:Square na square.cz>
> http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square
> 
> 
> _______________________________________________
> Square mailing list
> Square na square.cz
> http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square
> 
> 
> 



Další informace o konferenci Square