[Square] (no subject)

Zuzana Jeriová yuykity na gmail.com
Pondělí Květen 3 12:04:48 CEST 2010

Mno.. Ja jsem si to taky myslela, ze to pro divaky moc neni.. Pravda je, ze
kdyz jsem se kdysi  sla podivat poprve na Square do Lariatu, tak se mi to
moc libilo i divacky.. A doted mne bavi koukat na vyssi leveliky, jak se
tancuji - ty nektere obliceje a zmatky jsou preci uzasne.. A videt to
nadseni tancicich, jak se snazi splnit callerovo prani a u toho si to
samotne tanceni uzit...
Dukazem je take napr moje mamka.. Ktera se byla uz nekolikrat podivat a jen
podivat na square... A diky tomu podivani to chce taky zkusit... (I kdyz
mozna je to jen tak, ze jablko nepada daleko od stromu a ani ja ani mamka
nejsme "normalni")... Rekla bych, ze i to koukani ma sve... A pokud by to
mel byt prvni stupen k tomu zacit square tancovat, tak jen dobre...

Yuyka