[Square] (no subject)

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Pondělí Květen 3 12:05:31 CEST 2010

Čili, Lucko, předváděčky, a zatahovat okolostojící lidi do tance. Náš klub Bernemer Squeezers má každoročně pět až šest předváděček, a také máme v právě ke graduaci se chýlící Clas 17 Students. Pravda, 4 z nich jsou pro jiné kluby, které letos Class nedělají, ale stejně, když pak na klubovém večeru ke konci Class tančí 6 čtverylek, je to dobrý pocit. A to je teď každou neděli...

František