[Square] (no subject)

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 3 12:38:49 CEST 2010

No mne na to jednou vzal kamos at se prijdu podivat. Sedel sem tam asi
pul hodky a sledoval, prave jak pises ty uzasny zmatky na tom silene
tezkym EB. Odesel jsem s tim, ze se to v zivote nenaucim.
Asi tri mesice po tom prisla do country tanecnich jina skupina, ktera
nas tehdy pozvala na pristi utery, ze prave zacinaji ucit od zacatku. No
a zustal jsem. Pro toho kamose bylo full basic uz moc tezky a vratil se
na country
Pyro