[Square] (no subject)

Evasvejcarova na seznam.cz Evasvejcarova na seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 14:01:53 CEST 2010

Ahoj,
pred casem probihala diskuze na tema, zda prihlasit tanecniky SD do souteze country tancu. Myslim, ze zde je odpoved. "Countristi" vnimaji SD velmi podobne - jen se jim (snad) nesmeji do oci. "Chyba" je porad stejna - tanecnici ve SD (uz z podstaty tance) bavi sebe a ne divaky. Pro ty je tenhle tanec nezazivny...
Eva