[Square] (no subject)

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Květen 6 14:42:50 CEST 2010

a polozme se na otazku...

je country tanec primarne urcen pro divaky nebo pro pobaveni tech
tanecniku ? Z meho pohledu pokud by platilo jen to prvni, asi by neprezil.

Apropos... jak jsem avizoval asi pred 2 roky v srpnu probehne ve Zlatych
Horach mistrovstvi sveta v ryzovani zlata. Zucastni se ho odhadem 500
zavodniku z cca 22 zemi sveta a ocekava se par tisic divaku.
Je to cely tyden, spousta country kapel a tak.
Sice bych pravdepodobne mohl zajistit i casovy prostor na podiu ale
napadla mne vec jina ...
zkratka partija par lidi se domluvi, nekde si stoupnou a zacnou
tancovat. Spis tak pro sebe, pro zabavu. Nekdo u toho muze treba
vysvetlit wo co gou, nekdo treba muze davat aspon obecny propagacni
material. Mozna mezi pritomnymi budou i taci, co to znaji, kdo vi?

No a jelikoz treba zrovna v oblasti kolem Zlatych Hor prakticky zadna
organizovana zabava neni, co kdyz se jim to zalibi ? Mimochodem  treba
byvaly starosta ma s detmi a prateli celkem slusnou bluegrassovou grupu
s asi 20 nastroji. Treba se taky najde nejaka skupina odjinud, ktere se
to zalibi a chteli by to skusit. Nas nastartovalo Calgary, nekoho jinyho
treba nastartuji Zlate Hory :)

Je tam moznost ubytovani v campu-zdarma, program cely tyden k divani
zdarma, spousta obcerstveni, nadherne okoli, spousta hub ktery tam nikdo
nesbira, blizkost dediny, kde maji v hospode vyrezavany zidle s ksichty
jejich rodaku a tak.
Treba dobrej tip co delat v srpnu a mozna i sance ziskat novou krev

Co Vy na to ?

pokud by byl konkretni zajem a nejake pozadavky, piste mi na soukromy
mejl, zaridim vs epotrebne

Pyro