[Square] (no subject)

Evasvejcarova na seznam.cz Evasvejcarova na seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 16:12:31 CEST 2010

Jessico, je to smutny, ale je to tak... a mimochodem- dovedes si predstavit radost z predtanceni, ktere predvadis 5 let? Neprehanim...porotci 5 let koukaji na stejne vystoupeni a jsou radi- alespon v detskych soutezich- pry se je deti aspon dobre nauci tancovat. (Nevymyslim si, tohle mi jeden porotce odpovedel.....)
Tancovani pro radost a tancovani soutezni jsou dve naprosto odlisne veci... country jde prizpusobit pro divaky, SD....?
Eva