[Square] (no subject)

Čtvrtek Květen 6 16:17:40 CEST 2010

Faktem je, ze jsem tancovala pro divaky (folklorni nebo scenicky tanec) a
velmi jsem si toho uzila, ale tanecni souteze jsem se zucastnila v zivote
jenom takove pro radost. O tom, ze se v Cesku hodne (prevazne?)tancuje
soutezne sice vim, ale nemam s tim osobni zkusenosti. Verim tomu vsak, ze
kdyz bych to ucastnila a kdyz by mne to nebavilo, tak to prestanu delat.
Nepredpokladam, ze se da soutezenim treba zivit, to by tanecnici to delali
pro penize, to asi ne, ze?