[Square] Tancovani pro radost

malcova.hance na seznam.cz malcova.hance na seznam.cz
Pátek Květen 7 13:42:24 CEST 2010

Dobří lidi jsou za i před řekou.
Navážu na Miloše - tento týden jsme s několika lidma ze Smiley Plums a Cloverleafu tancovali na akci pro bývalé zaměstnance naší věznice, protože mě v práci požádali o kulturní vložku. Přesto, že jsme na přípravu měli jen 2 týdny, zvládli jsme předvést něco z klasiky, SD i Line Dance. Samozřejmě se líbil nejvíce LD, ale přihlásila se mi kolegyně, kterou  zaujal právě SD. A jsem přesvědčená, že Cloverleaf získá člověka do přípravky a nejen jednoho.
Hanče