[Square] Directory of EAASDC Clubs

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Sobota Květen 8 16:32:25 CEST 2010

Aho Petre a vsichni,

ted jsou dve moznosti pro kazdeho, kdo ma zajem, si stahnout Adresar EAASDC Klubu. Jedna moznost je casove omezena na dva tydny, data jsou ve formatu JPEG, cili da se s nimi pracovat -  zkontrastovat, vystrihat, zmensovat, zvetsovat a tisknout po castech a pod. treba s bezplatnym programem IFRAN nebo s jinym kreslicim nebo fotoprogramem. Je to v v internetove Uschovne, adresa je:

http://www.uschovna.cz/vyzvednout.php

Č. balíku	 Stránky	Číslo zakázky v úschovně

1.	 0-10  	Uschovna4be4158e7c5ef87
2.	12-22	Uschovna4be41a5d08cf491
3.	24-34  	Uschovna4be422cfd790397
4.	36-42;46	Uschovna4be4258fe005b70
5.	44; 48-56	Uschovna4be42835077b076
6.	58-68	Uschovna4be42ae19e6b934
7.	70-74	Uschovna4be42e41804aa18

Petr Kozak mi navic poslal nasledujici e-mail:

Ahoj Františku,
tak jsem si stáhnul soubory na něž jsi mi poslal odkazy.Dcera je převedla do formátu pdf a je to uloženo jako jeden soubor právě na rapidu (12MB) bez omezení stahování nebo časové. Dokud to nesmažu. Zkontroluj jestli je tam všechno a můžeš to posílat jako
odkaz:

http://rapidshare.com/files/384840422/EAASDC_Directory_Feb_2010.pdf.

Petr Kozák

Takže Petrovi děkuju, a tímto to zveřejňuju.

Vyzkoušel jsem to a funguje to deobře, jen se musí chvilku - cca 30 až 40 sekund - počkat, než se stahování nastartuje.  Formát PDF je úsporný, ale nevím, jestli se to dá dále upravovat. Což ale není podstatné.

Tím končím tuhle záležitost.

To see you in a Square, resp. na kolečkovém parketu  při RD - Nalejvárně v Brně- Bystrci.

František

> Od: Petr Dusek <petr at dostavnik.com>
> Předmět: Re: [Square] Directory of EAASDC Clubs
> Datum: 08.5.2010 14:25:39

>    Frantisku, mozna mam lepsi napad: zkus ten bulletin privezt na
> Bitysku, tady s nim neco provedeme, zakouzlime a rozsirime jinymi, k
> tomuto ucelu lepe uzpusobenymi sluzbami.
>
>  PD.

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach