[Square] Directory of EAASDC Clubs - additional information

vladoste na volny.cz vladoste na volny.cz
Sobota Květen 8 11:08:49 CEST 2010

Překlad (anglicky > česky)Zobrazit romanizaci
Vážení přátelé, v České a Slovenské republice,

tištěný "Adresář EAASDC členských klubů", je to doplněk
"EAASDC Bulletin", oficiální zveřejnění EAASDC, která je
zveřejněna 8 krát za rok, 4 krát s přidanou Directory.
"EAASDC Bulletin", si mohou přihlásit pomocí formuláře na zadní
straně
adresáře nebo prostřednictvím internetu na těchto internetových
stránkách:
http://eaasdc.de/abo_order.htm. Poplatek za předplatné je
skutečně 18,00 EUR za rok a je třeba uhradit předem na jeden rok.

Já nevím, jestli je další poplatek za doručení Bulletin
mimo Německo. Bulletin je obvykle dodávány jako "
Postvertriebsstueck (PVST) "a poplatek je zahrnut v předplatného
cena. To je možné pouze v Německu.

Pokud někdo chce objednat bulletin, on nebo ona by se měli obrátit
Bulletin správce EAASDC, Silke Wilhelm, kde najdete podrobné
informace. Zde je její e-mailová adresa: financial.assistant @ eaasdc.de
Měli byste napsat k ní v německém nebo anglickém jazyce.

Františkovo řešení je určitě nejlevnější, protože tam nejsou tak
velké rozdíly od jednoho vydání adresáře do dalšího a to
by mělo být dostatečné pro skenování adresářů jednou ročně a na
poskytovat zájemcům o důležitých změnách, tj. nové kluby, které
e-mail.
Nejnovější klub je Doug je rusko-Vodka-Travel SDC na hlavu stranu
73 V adresáři.

Doufám, že někdo bude překládat tento mail na české a / nebo slovenského
jazyka.

Uvidíme se v náměstí, možná na ruské kolo strany ve Vídni nebo v
19. Majovka v Bratislavě nebo někde jinde. Squaredancers svět
malé ;-)

Hans "Bavorák" Theiss