[Square] Jeden hloupy dotaz

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Pondělí Květen 17 10:05:52 CEST 2010

Ano, já vím.
Nemůžu hodnotit ty, kteří to kdy zkoušeli, neb jsem je neviděl.
Můžu hodnotit jen to, co jsem zažil, a to je to, co jsem myslel svoji kverulantskou poznámkou.
Nevím, kolik jsi toho viděl Ty, ale mám pocit, že pořád vycházíš jen z toho jednoho svého otřesného zážitku, a odmítáš připustit i jiné zkušenosti. Nemyslím, žes kdy v našich debatách zmiňoval jiné ukázky, než tu jednu zmiňovanou. A to jak se usmívají či neusmívají tanečníci na našich akcích nemůžeš brát v potaz, neboť se tady bavíme o vystoupení na veřejnosti, jak sám píšeš.
Viděl jsem i několik předtančení klasických, a minimálně ten "úsměv v předtančení" ne vždy působí sympaticky a přirozeně.
Benitto