[Square] Jeden hloupy dotaz

Evasvejcarova na seznam.cz Evasvejcarova na seznam.cz
Pondělí Květen 17 10:29:30 CEST 2010

Ahoj!
Já neviděla žádné SD vystoupení. Vše, o čem píšu a psala jsem i dřív, se dá shrnout jednoduše: jsou 3 druhy tancování: SD, country a country na vystupování (soutěže). Já je považuji za tři naprosto rozdílné skupiny a upřímně si nedovedu představit, jak udělat SD vystoupení tak, aby zůstala zachovaná podstata squaru jako takového s jeho spontánností a určitou "živelností" a přitom by byl spokojen a zaujat i (zmlsaný) divák.
Pokud někdo má nějaký nápad, uvítám ho velmi vřele - vždyť u nás je přilákání nových zájemců téměř existenční nutností :-))
Eva