[Square] Jeden hloupy dotaz

Evasvejcarova na seznam.cz Evasvejcarova na seznam.cz
Pondělí Květen 17 12:28:39 CEST 2010

Vis, ja ve skveru vlastne porad jeste zacinam :-)) , ale country (detske) delam 6 let, takze rozdily se mi uz (snad) podarilo pochopit. A protoze vymyslim choreografie, sleduji, jak na ne publikum reaguje.
U nas ve Znojme ma country sve vicemene ustalene divaky i tanecniky, z nichz si bohuzel nekteri  ke skveru vytvorili neprekonatelnou averzi a rozsiruji ji dal, takze se obavam, ze konkretne tady by verejne vystoupeni ovoce neprineslo :-((  Jedine snad open air pri nejake vetsi akci, kterou by ale nas 9 statecnych asi nezvladlo zorganizovat...
Spis se mi zamlouva zpusob, ktery kdysi vyzkouseli, tusim, v Kladne. Domluvili se s uciteli TV na skole, ti studenty dopredu naucili nekolik figur, pak prisel caller a tancovali.... jo, to by mohlo fungovat :-))
No, budeme muset popremyslet....a hlavne neco podniknout!
Eva