[Square] Jeden hloupy dotaz

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Pondělí Květen 17 11:36:22 CEST 2010

Ahoj Evo a ostatní,

je zajimave, ze, jak pises, jsi nevidela zadne vystoupeni SD na verejnosti a pritom Tvoje poznamky byly docela trefne. Ja tech propagacnich vystoupeni zazil desitky - z toho v Cesku asi 8 nebo 10, v Polsku asi 5 a v Nemecku aspon 30 nebo 40. Nepamatuju, ze by se tanecnici mracili, naopak, vzdy to bylo usmevne, a to z obou stran. Samozrejme beru v potaz tak 80 az 98 procent ucastniku, vyjimky jsou vsude a vzdy, ale to je prece normalni. A to jsme jednou meli treba ciziho callera, ktery schvalne calleroval tak narocne, abychom se rozpadli. Ale skoncilo to v legraci, protoze to pak nalezite divakum okomentoval. A zatahl divaky do kola, a meli jsme z toho pet novych zajemcu, z nichz jeden byl donedavna nasim vicepresidentem...
Za nejfundovanejsi povazuju nazory Vlade Andrise - s nim jsem zazil asi 5 propagacnich tanceni a presto, ze on je rozeny skeptik, byl s vetsinou spokojen. Take proto, ze k priprave pristupoval zodpovedne podle zasad, ktere vteto diskuzi zverejnil a se kterymi souhlasim natolik, ze vlastne vyjadril moje nazory.
Jina otazka je t.zv. vyteznost techto vystoupeni. I kdyz je to pocet vetsinou inklinujici k nule, presto i tech nekolik prirustku, ktere se obcas vyskytnou, stoji za to . Vidim to tak: kdyby byla vyteznost jenom 1 az dva, bylo by jen otazkou poctu techto vystoupeni, abychom meli class s peti ci deseti students. Je to trivialni matika, ja vim,  JENZE KDYZ TA VYSTOUPENI NEUDELAME, NEBUDEME MIT ANI SANCI, TY ZAJEMCE ZISKAT. Toz to je ten clou na veci.
Vysledek je nevypocitatelny, my jsme meli predloni 7 open airs, z nich prisli do class 2 studenti. Vloni byly open airs 3, z nich prislo do class 11 students, dva prisli pres zname a 4 na inzeraty a clanky v novinach, takze nase class letos bude graduovat 20. cervna 17 students. A timto VAs zvu na graduaci naseho SD Klubu Bernemer Squeezers Frankfurt v Bürgerhaus Frankfurt-Goldstein!

Cili ja to vidim tak, ze tato diskuze je velice uzitecna, protoze se nejedna o to, jestli ano nebo ne, ale spis o to, jak nejlip.

Frantisek, Bernemer Squeezers Frankfurt am Main