[Square] Jeden hloupy dotaz

Pondělí Květen 17 13:47:31 CEST 2010

Clovek, ktery se malo usmiva v beznem zivote (zname maly kulturni rozdil
mezi americany a cechy :-)) bude pravdepodobne mit na tvari behem vystoupeni
budto neprirozeny usmev anebo zadny. Pokud tohle je pripad nekoho z vas, co
to prave ctete, zkuste zacit cvicit uprimny usmev, mozna nejdriv budete mit
pocit, ze oblicej praskne, ale "practice makes perfect". I neuprimny usmev
pry posila (podle nejakeho vyzkumu) nejake ty latky do mozku, ktere tvori
dobrou naladu :-) Jessica