[Square] Jeden hloupy dotaz

Milan Rydvan milan na rydvan.cz
Pondělí Květen 17 14:06:34 CEST 2010

Uff. Cvičit upřímný úsměv - to (z jistého pohledu) opravdu dobře
vystihuje kulturní rozdíl mezi Čechy a Američany. ;-)

Milan

PS: Nemám vůbec nic proti úsměvu ani veselé mysli - naopak.

PPS: Ohledně veřejných vystoupení za účelem "chytání dušiček" - přidávám
se k názoru, že za nejlépe asi budou fungovat open airy, protože jsou
přirozené a vzhledem k prostředí nevadí, že nejsou "sterilně dokonalé".