[Square] Jeden hloupy dotaz

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pondělí Květen 17 14:12:09 CEST 2010

Ja vychadzam z predpokladu, ze ked je niekomu do tanca, tak ma dobru naladu
a teda nema k usmevu daleko.
Ale uznavam, ze ked sa tancuje na workshope, mozog maka na plny vykon, pot
sa leje, vtedy nie je zrovna radostna nalada ;-)
A na vystupeniach je to naozaj o nacviceni usmevu - lebo ked ma clvoek tremu
a klepu sa mu kolena, uprimny usmev vyludi tazko.
Iveta