[Square] Jeden hloupy dotaz

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Pondělí Květen 17 14:23:55 CEST 2010

Jasně, ale Jessica psala o trénování_upřímného_úsměvu. Když jsem tohle četl, měl jsem nejspíš podobné pocity jako Milan. Představa, že se na mě někdo upřímně usmívá trénovaným šklebem, není úplně příjemná.

            Alnagon
Odesílatel: square-bounces na square.cz [square-bounces na square.cz] za uživatele Iveta Benova [iveta.benova na gmail.com]
Odesláno: 17. května 2010 14:12
Komu: Konference o Square Dance
Předmět: Re: [Square] Jeden hloupy dotaz

Ja vychadzam z predpokladu, ze ked je niekomu do tanca, tak ma dobru naladu a teda nema k usmevu daleko.
Ale uznavam, ze ked sa tancuje na workshope, mozog maka na plny vykon, pot sa leje, vtedy nie je zrovna radostna nalada ;-)
A na vystupeniach je to naozaj o nacviceni usmevu - lebo ked ma clvoek tremu a klepu sa mu kolena, uprimny usmev vyludi tazko.
Iveta