[Square] Jeden hloupy dotaz

Antonín Michal antonin na epholding.cz
Pondělí Květen 17 14:57:31 CEST 2010

Milo, a byl bys Ty ochoten svuj dotaz trochu upresnit? Pro poradek ho sem prilepim:

> Jak vylepsit ukazku SD natolik, aby byla z hlediska divaka
> koukatelna a pokud mozno i zajimava? Jinymi slovy - cim
> bychom mohli tu hruzu, co nyni predvadime, vylepsit?

Neni mi totiz jasne, k jakemu "koukatelna" ci "zajimava" se snazis dobrat.

Pokud k necemu na zpusob "nenudna oku lahodici a mozek nezatezujici podivana na pet minut koukani, kdyz zrovna nemam co delat, typu stridani hradni straze nebo namluv nosorozcu", pak nasleduje odkaz na mockrat probrane "vystupovaci" country. Pak zbyva polozit otazku, cim to potom jeste bude SD a ne prave to country.

Pokud vsak miris k necemu na zpusob "zajimava natolik, aby divakovi pripadlo, ze tech (8x?)+1 lidi prave ted dela nejakou pro ne zajimavou a prijemnou cinnost, ktere by mohlo byt fajn se zucastnit", pak fakt nevim. Jak uz se tu probiralo napriklad pred sedmi lety, myslenkove pochody, ktere SD cini zajimavymi, nejsou pouhym okem viditelne. Bez nich ovsem bezny SD vypada jako neco mezi spatne secvicenou country ctverylkou a Hlavnim nadrazim (neco chrchla z reproduktoru a lidi v reakci na to nekam zmatene pobihaji; jen ty kufry chybi).

Pak se tedy dostavas k otazce "jak v prubehu ukazky predvest to, co cini skver skverem". I na to uz tady padla hromada odpovedi. Zatahnout lidi do ctverce (neni na pet minut; tak je to dopredu naucime; to uz neni na tema ukazky; naucit par figur zas tak dlouho netrva; atd.). Nejak jim predvest, ze tanecnici fakt nevedi, co se po nich bude chtit za deset vterin (po mem soudu trapne, dela z lidi interaktivni cvicene opice); atd.

Nebo na prechozi odstavec muzes rezignovat a vydat se cestou "Vlada plus Jessica": pokud bude dostatecne videt, ze ti lidi delaji neco, co je fakt bavi, i kdyz to neni na prvni pohled srozumitelne, ale ma to alespon zaklady nejakeho vzhledu a pritom to nevypada, ze kazdy pohyb ruky se piloval tyden, najde se dost mozna nekdo, kdo si to bude chtit zkusit. Zabava, energie a nadseni se na povel ovsem delaji spatne. V tomhle smeru tedy jasne vedou open airy pri akcich.

A tohle vsechno tu zaznelo. Nemam dojem, ze by ten pomer odpovedi k veci byl tak zoufaly...

MA