[Square] Jeden hloupy dotaz

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pondělí Květen 17 15:10:33 CEST 2010

Presne tak - tu je citat z mojho mailu Milovi:
caro square dance pochopis, len ked to skusis - ta kombinacia vseobecne
dobrej nalady, priatelskych stretnuti pri pohybe stvorylkou, pocit
vyblaznenia sa  aj pocit skrabkania mozgu pri tazsich kombinaciach a
prekvapenie ked clovek vzhliadne a uvidi necakane ze je doma s partnerom,
obdiv ku callarovi, ktory v tom tempe dokaze posuvat osmymi postavickami po
parkete a sposobovat im pritom radost z tanca. :-)

a teraz to ukaz na vystupeni :-D
Iveta