[Square] Jeden hloupy dotaz

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Středa Květen 19 06:53:16 CEST 2010

Koukam na debatu ohledne vystupovani. A pridam se. Nevim jestli jeste nektera skupina vystupuje za rok tolikrat jako my (6-8 vystoupeni za skolni rok) takze napisu postrehy z prvni ruky.
  Vystupujeme s country predtancenim a s SD predtancenim (nekolikrat i RD). Vystupujeme na balech v okolnich mestech ci vesnicich, na festivalech okresniho ci krajskeho formatu a na namesti v Klatovech pri ruznych prilezitostech.
  Musim rici, ze v dost vecech ma Mila pravdu. Ale v cem se 100% myli je ta radost a svezest ktera z toho tance cisi. Je uplne jedno, jaky level je napovidan, jak slozite jsou figury. Uvedu priklad. Loni jsme vystupovali na jednom veceru. Byla tam hromada ruznych skupin (modern, mazoretky, latina a standart tance) a ja zvolil tanec Waltzing Matylda a zazpival si ho cesky. Tancil se MS. Takovy aplaus nemela zadna ze skupin. Poradatelka akce pak rekla, ze ta veselost a radost z tancovani, ktera z nas sala je nakazliva a ze to bylo moc pekne zpestreni. Vecer pak za mnou prisla senatorka, ktera toho byla patronem a chtela, abychom tancili v senatnich zahradach v Praze. Loni jsem na tuto konferenci daval pozvanku. Kdo se prisel podivat, vi co se delo. Dali jsme jednu ukazku SD a po potlesku jsme pridali a vsechny kdo prisli jsem vystridal s nasimi tanecniky! A popsal jsem SD a ti lide poslouchali! A bylo jedno, jak byli obleceni ti co prisli z publika a presto jsme sklidili uspech. Senatorka pak za mnou prisla a dvakrat se mi ptala, jestli ti lide opravdu nebyli od nas, ze to tak umeli. Dodnes mi myslim moc neveri.
   Takze na pritazeni lidi mame prave tyto veci. Radost z tancovani. To ze nase tancovani nepotrebuje zadne profiky s ladnym pohybem, ale naopak, zvladne to i tata od dvou deti co mu polka nejde (vetsinou).
Franta