[Square] Jeden hloupy dotaz

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Středa Květen 19 13:53:44 CEST 2010

Chtela bych podotknout, ze v tanecni skupine, co vede Frantisek Cermak, se
andeluje a strida se tanecniky, co vede k tomu, ze vsichni clenove a clenky
umeji tancovat rovnomerne. V klubech, kde kazdy tancuje pouze s zivotni
partnerkou, nedosahuje ta skupina takova uroven. Take je to pro ne nejenom
tezky, ale take nezvyk, vyzvat k tanci divaka. Jessica