[Square] Majovka Bratislava

Úterý Květen 25 16:05:12 CEST 2010

Konflikt s volbama ma jedna tanecnice proto, ze musi slouzit na komisi,
vsichni ostatni, co potrebuji jen volit, pokud vim, maji moznost to vyresit
jinak, nevim presne jak u nich, ja treba volim v USA volbach postou...
tezko rict, do jake miry lide nejedou kvuli zmene terminu, tech duvodu bude
vic, ale zadny nemuze byt pochyby o kvalite akce, Majovka je mezi nejlepsimi
vzdycky! Jessica

2010/5/25 Scobak scobak na zoznam.sk