[Square] Majovka Bratislava a volby

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Květen 25 19:49:54 CEST 2010

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Konflikt s volbama ma jedna tanecnice proto, ze musi slouzit na komisi,
> vsichni ostatni, co potrebuji jen volit, pokud vim, maji moznost to vyresit
> jinak, nevim presne jak u nich, ja treba volim v USA volbach postou...

   Pokud nekdo ted zjistil, ze jsou volby, uz nema sanci s tim neco
udelat - o volicsky prukaz, ktery je potreba k voolbam mimo vlastni
volebni okrsek, bylo nutno zazadat nejpozdeji 21. kvetna.

   Ti, kdo zjistili, ze jsou volby, uz drive, a volicsky prukaz maji,
mohou hlasovat bud kdekoli po ceste (pak dostanou volebni listky kraje,
kde hlasuji) nebo na velvyslanectvi v Bratislave (pak hlasuji jakoby v
kraji Jihoceskem). To sidli na Hviezdoslavove namesti.