[Square] K temate casove kolizi

Pátek Duben 15 13:27:44 CEST 2011

Muj souhrn postrehu nemeckeho tanecnika (plna verze v nemcine je dole):

Vidim, ze v konferenci probiha velka diskuse o tom, ze se dve akce konaji v
casovem konfliktu. Ja o tom konfliktu vim uz z doby, kdy jsem byl v Ostrave
na Sachtaku, protoze jsem sebou vzala letak. To znamena, ze tento problem
vlastne neni novy.

Me to pripada take skoda, protoze callera Bronc Wise mam moc rad. Jel bych
na obe akce tak jak Karel navrhnul, ale nebudu sam v aute a ostatni budou
chtit jet jen do Vidne, protoze v Holubove nebude A1. Take neni MS, takze
nekteri cesi by mohli z tohoto duvodu preferovat FWP.

Z Bratislavy pred rokem take moc tanecniku ve Vidni nebylo a nekteri pouze v
sobotu. Nejvic cechu ve Vidni bylo kdyz tam calleroval jak Scobak, take
Slaby a akce se konala bliz k centru mesta a vic nez 10 jich nebylo.

Psat neceske akce do ceskeho kalendare zrejme neni problem, ale psat ceske
akce do mimoceskeho kalendare je slozitejsi, protoze chybi ceske clenstvi v
mezinarodni organizaci.
Maloktery cizinec cte cesky tanecni kalendar. Kdyz mluvim o tom, jak je v
CRu skvele tancovani, lide sice rikaji, ze by jeli, ale v praxi nepojedou,
asi je odradi to, ze neumi cesky, museli by vymenit penize, neznaji tu zemi
a neznaji vetsinu ceskych calleru.

Je skoda, ze my nemci cestuji za tanec az do Japonska, ale nasi sousedni
zemi nezname. Chci pro to neco udelat a proto chystam psat clanek do
squareoveho casopisu o mych zkusenostech v CRu. Hans