[Square] K temate casove kolizi

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pátek Duben 15 14:07:25 CEST 2011

Velmi realne a triezve vyhodnotenie situacie od Hansa. Je zaujimave
vidiet to jeho ocami a suhlasim s nim.
V globale to vidim tak, ze vacsina ludi cestuje z roznych dovodov len
na par akcii rocne a preto si vyberaju co im je blizsie ci uz
geograficky alebo pocitovo.
Nie kazdy je scestovany a jazykovo znaly  a ist na akciu do ineho
statu s inou recou, na to treba vynalozit viac energie a treba mat
silnejsiu motivaciu.
A co nepoznam, to mi ani nechyba ;)
Neviem ako u vas, ale u nas len cast ludi z klubu aktivne chodi na
akcie do inych klubov - co je vlastne az na Zilinu vzdy cesta do
zahranicia ;) a ostatnym bohate staci zatancovat raz do tyzdna doma a
nie je lahke ich rozhybat. Vieden mame 60 km daleko, mena rovnaka a
niekomu je to daleke zahranicie kde sa nedorozumeju a cestou tam sa
urcite stratia. ;) Takze sa vobec nedivim, ze ani viac Cechov nechodi
do Rakuska. A aj z Rakuska cestuju do Ciech a na Slovensko len  ti
rozcestovani tanecnici, ktori nase akcie spoznali a zistili, ze sa im
oplati ich navstivit. Ostatni zo svojho domovskeho klubu mozno ani
nevykukli - neziada sa im alebo sa na to necitia. Nemyslim si, ze to
maily nejak zmenia.
Dolezite je, aby ti, ktori chcu ist, vcas dostali informaciu kde sa co kona.
Je tazke zladit akcie u nas, to ze v inych statoch padnu dve akcie na
jeden termin, to sa uz fakt tazko zladi  - vikendov je menej ako
klubov ;) A super akcii je kopec - jedna lepsia ako druha. Co je podla
mna velmi pozitivne. :)

Iveta