[Square] Majovka: Zrovna jsem dotelefonoval s Nilsem ...

Jiri Slaby Slaby na computerhelp.cz
Středa Duben 20 00:30:13 CEST 2011

Nemas nahodou tuto skladbu nacallerovanou? samozrejme od tebe???

Slam

________________________________

Od: square-bounces at square.cz za uživatele Scobak
Odesláno: út 4/19/2011 11:19
Komu: square at square.cz
Předmět: [Square] Majovka: Zrovna jsem dotelefonoval s Nilsem ...

... Trottmannem. Bere si k nam do Bratislavy manzelku a tesi se.
Jeste dopisuji rozvrh ucinkujicich, tak aby si na Nilse mohli zatancovat vsichni na vsech levelech :).
Prestoze ho (docela opravnene) propagujeme, prijedou taky Slamak, Doug a Michal. Jsou to nasi spickovi calleri a program pripravuji, aby mel kazdy z nich blok s Nielsem (aby si to uzili i oni).
Takze hlavne prijedte! Karolina slavi 20 let, momentalne vsichni makaji, aby organizace dopadla co nejlepe a kazdy clovek, co se zaregistruje, je povzbuzenim pred "predakciovou horuckou" (ne, ze by jich bylo zaregistrovano malo). Formular: http://www.karolina.sk/majovka/reg/reg.php
Tesime se na vase usmevave tvare! A kdo jste jeste nezazili naladu na Majovce, nenechte se dvakrat pobizet! Stoji to za to!

Jirka
P.S. Pozvali jsme vsechny byvale prezidenty a vetsina uz potvrdila ucast.
P.P.S.1 Uz jsem docela dlouho se Slamakem necalleroval. V Bratislave si to budu snazit vynahradit a d! oufam, ze se vam to bude libit.