[Square] Majovka: Zrovna jsem dotelefonoval s Nilsem ...

frankvlcek na seznam.cz frankvlcek na seznam.cz
Středa Duben 20 17:20:50 CEST 2011

An HTML attachment was scrubbed...
-------------- next part --------------

Jirko,

co je s vasimi klubovými stránkami? Když se mi podařilo přesunout
termíny u lékařů ve Frankfurtu, a tudíž budeme moct jet do Blavy,
chceme se s Lenkou zaregistrovat, a ty stránky jsou nedostupné, už
od rána. Budu to zkoušet ještě zítra, ale od pátku jsme v Ostravě a
tam nemám internet...

Tož sa pohněte, chlapi, esli tam něco předěláváte!

František

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach