[Square] Internet v Ostrave

Středa Duben 20 17:35:17 CEST 2011

Nevim, zda je k tomu treba vlastni notebook, ale moznosti se pripojit k
internetu v Ostrave je spousta:

http://www.ovanet.cz/cze/o-spolecnosti/novinky/art_160/seznam-mist-v-ostrave-kde-se-muzete-pripojit-k-internetu-zdarma.aspx
Nevim, zda lze take jit do knihovny a tam vyuzit treba na pul hodinky
internet, to budou vedet mozna ostravaci, ale byva to tak v mnoha ceskych
mestach...

Jessica