[Square] Aparatura

eddy007 eddy007 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 21 11:03:29 CEST 2011

Zdravím všechny!

Vzhledem k tomu, že už delší dobu necueruju a nemám využití pro aparaturu, se kterou jsem dřív pracoval, a která je vhodná pro cuerováni i pro callerováni. Rozhodl jsem se, že ji dám pryč. Zabírá mi tu místo. Jde o kompletní aparaturu, která může ozvučit i menší náměstí. Mixážní pult a bezdrátový mikrofon byly kupované nové v obchodě. Zbytek byl kupovaný od známých. Zesilovač je domácí výroby. Aparatura je plně funkční a byla využívána cca 3 roky.

Mixážní pult - Kvalitní linkový a mikrofonní korekční mixer AMX 423 od fy. MK-Elektronic
Bezdrátový mikrofon - Bezdrátový náhlavní mikrofon Sekaku WR 102 DRHM
Zesilovač 2x100W - Domácí výroba
2 reprobedny 80W
Kabely k propojení

Když jsem ji pořizoval tak mě stála cca 11500 Kč. Teď ji dávám pryč za 7000 Kč. Dohoda možná. Pokud máte zájem o více informací, nebo fotky, tak mi dejte vědět..

Příp. věděli by jste o někom, komu by se mohla hodit?

Eddy