[Square] porovnání cen akcí

Miloslav Malý mm na chello.cz
Sobota Prosinec 3 08:09:04 CET 2011

Pronajmy prostor, to je nekdy doslova nestesti. Prosel jsem v Praze hodne
skol - to, za co si nektera skola rekne 7 000 (ale to je opravdu vyjimka),
je hned ve vedlejsi skole k mani za 35 000 (a to se stava stale casteji).
Pokud ale na nektere skole mate znameho, hned jsou ceny vyrazne vstricnejsi.

Namet k zamysleni: Jak do nasich rad zapojit ucitele?

Miloslav Maly

PS. Ja vim, ze ten namet k zamysleni je pitomost. Nejsme schopni sehnat
jakehokoliv noveho zajemce, natoz pak si jeste vybirat mezi uciteli.