[Square] porovnání cen akcí

Lenka Drnovská Lenka.Drnovska na seznam.cz
Neděle Prosinec 4 00:42:47 CET 2011

  Já jsem měla na mysli spíš účastnické poplatky - za odpoledne (asi 4-5 hodin výuky a tance) 400 Kč, když budete jen koukat, tak 250 Kč. A to už nemluvím o víkendové akci, kdy se učí v pátek večer, v sobotu jen dopoledne a odpoledne (večer ne) a v neděli dopoledne - tak za tohle 750 Kč , za koukání 500 Kč.
Chtělo se mi zařvat: "Važte si našich organizátorů a jejich nízkých cen !!!"
Lenka