[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

David Tesar davidt na ucw.cz
Pátek Únor 4 11:12:49 CET 2011

> Dokazu si nicmene predstavit, ze od programu C1 vyse bude caller chtit
> fantomy zachovat - v takovem pripade by to ale mel vyslovne rici.

No to jsem prave psal, ze teoreticky tam nevzniknou fantomove, ale jeden
fantom (na kazde strane ctverylky pulka), coz je spatne.
(bavime-li se pouze o outfacing points).

Ja sam to povazuju za nelegalni vychozi formaci pro Diamond Circulate.
Vic se z toho snazi dostat zadychanim points, ale tim porusuje vlastni
nazor na dychani. (Ale pozor, ani ja, ani Dave, ani Vic jsme nikdy
nemluvili o tom, ze by meli zadychat i centers. To rozhodne ne.)

Dave nemluvi o "nelegalni vtychozi formaci", ale o tom, ze "z teto
formace neni Diamond Circulate definovan". Dostali jsme se na to pred
dvema lety, mam to celkem v zive pameti.

Jeste k te pulce fantoma - pulky fantomu i lidi mohou celkem bez
problemu vzniknout v Disconnect konceptu. Ten se s tim vyrovana tak, ze
primo definuje, co se ma stat, kdyz tato situace nastane. Onen diamond
circulate ale neni ten pripad.

David