[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Tomas Machalik doug na square.cz
Pátek Únor 4 11:31:02 CET 2011

> No to jsem prave psal, ze teoreticky tam nevzniknou fantomove, ale jeden
> fantom (na kazde strane ctverylky pulka), coz je spatne. (bavime-li se
> pouze o outfacing points).

To je divne, ne? Pokud by se puvodni Points meli potkat na miste vnejsiho
stredoveho tanecnika diamantu, zustane uvnitr fantom cely, a v druhem
diamantu taktez - dychalo by od stredu ctverylky. Podle me ale neni duvod
nezrusit ta mista uplne. Pokud by z formace Back-to-Back Lines caller
chtel provest figuru 1/2 Split Circulate, take nevzniknou ctyri izolovane
minivlny, ale dve vlny, ne?

> Ja sam to povazuju za nelegalni vychozi formaci pro Diamond Circulate.

S tim bych si dovolil nesouhlasit. "Nelegalni" znamena "odporujici
definici". V tomto pripade bych mluvil spise o nejasne koncove formaci.

> Dave nemluvi o "nelegalni vtychozi formaci", ale o tom, ze "z teto
> formace neni Diamond Circulate definovan". Dostali jsme se na to pred
> dvema lety, mam to celkem v zive pameti.
>
> David

Viz predchozi odstavec: figura Diamond Circulate zde definovana je stejne
jako v kazdem jinem diamantu. Problemem je koncova formace.

Mimochodem, v definici se vyslovne mluvi o tom, ze tanecnici maji pri
provadeni figury zachovavat formaci Diamond :-=)))

Omlouvam se vsem, koho tato technicka diskuse desi nebo obtezuje :-=(

 					Tomas "Doug" Machalik