[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Únor 4 11:54:51 CET 2011

schvalne skuste potom rict treba na plusu centers swing thru. A mate z5
diamonds :)
Nemyslim na definici ale na to co tanecnici udelaji

Podle mne hodne rozhoduje, o jakym levelu se vlastne bavime

Pyro