[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

David Tesar davidt na ucw.cz
Pátek Únor 4 12:35:24 CET 2011

 > Omlouvam se vsem, koho tato technicka diskuse desi nebo obtezuje :-=(

A jo, my jsme na spatne konferenci. Tak ja jeste odpovim na otazka na
mne kladene a pak se kdyz tak presuneme na callers nebo privatu.

> To je divne, ne? Pokud by se puvodni Points meli potkat na miste
> vnejsiho stredoveho tanecnika diamantu, zustane uvnitr fantom cely,

Je to mozne. Minimalne Vic Ceder si to mysli. Ale i tak je tam nejaka
pulka, jen se presunula na druhou stranu. Kdyz si to prekreslite do
matice, tak zjiste, ze smerem od stredu ctverylky mate nove points a o
PUL mista vic ven je prvni tanecnik te minivlny. Pokud bychom zanedbali
ty dva very centers fantomy (a je otazka, zda tam vubec jsou), pak
Centers 6 tvori formaci zvanou "Mini O".

> neni duvod nezrusit ta mista uplne. Pokud by z formace Back-to-Back
> Lines caller chtel provest figuru 1/2 Split Circulate, take nevzniknou
> ctyri izolovane minivlny, ale dve vlny, ne?

Ano, ale to je uplne jiny pripad, protoze technicky vzato ty dve
minivlny dychaji VEN, i kdyz uznavam, ze pri praktickem provedeni na
lidech budou dychat dovnitr. Nicmene duvod, proc nejsou izolovane, je
ten, ze dychaji ven.

> S tim bych si dovolil nesouhlasit. "Nelegalni" znamena "odporujici
> definici". V tomto pripade bych mluvil spise o nejasne koncove formaci.

Souhlas.

David