[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Milan Rydvan milan na rydvan.cz
Pátek Únor 4 15:34:41 CET 2011

>  > Omlouvam se vsem, koho tato technicka diskuse desi nebo obtezuje :-=(
>
> A jo, my jsme na spatne konferenci. Tak ja jeste odpovim na otazka na
> mne kladene a pak se kdyz tak presuneme na callers nebo privatu.

Proč na špatné konferenci? Vždyť to přece je Square, kam jinam by to
mělo patřit? I (původní) otázka se primárně týkala toho, jak to
zatancovat, a nikoli callingu...

Milan

PS: To říkám z pozice tanečníka, který došel nejdál na plus a i na ten
se dostane jen zřídka. Takže jsem jen kulil oči, proč by měl Diamond
Circulate vyrobit cokoli jiného než diamant, a bavil se nad názory, že
přesně takhle by plusař dopadl. Vše ostatní pro mě je spíš paragvajská
než španělská vesnice, ale i tak jsem přesvědčený, že to sem patří. :-)