[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Úterý Únor 8 16:50:31 CET 2011

Nevim, zda ten prvni odstavec je na mne, ale asi jsme si tim padem kvit,
protoze tomu odstavce jsem nepochopila, nevadi, jsem cizinec a neumim cesky
a square take jeste neumim :-) Je pravda, ze nekdy se mi zda,ze konecna
pozice je dohodou, ze nekdy je to uplne presne jasne jak figura konci a
nekdy je to takove "neciste". A predpokladam, ze je to tim, ze se na nizsich
levelech jsou veci, ktere se delaji mene presne, ktere na vyssich levelech
se upresni. V roundu je to vlastne take tak. Zacatecnik je rad, ze je rad a
tolikrat, ze "slape zeli" a postupne zna vic a vic detailu, aby to bylo
presnejsi. Jessica